Promocja firmy może odbywać się za pośrednictwem nowoczesnych gadżetów reklamowych, należą do nich długopisy, breloki, notesiki, etc. Jednakże doskonałe rezultaty można osiągnąć również dzięki reklamie zewnętrznej. Tego typu reklama sprawdza się w większych miastach czy na trasach. Reklama zewnętrzna ma bardzo wiele zalet, świadczy o tym fakt, że różne formy tej reklamy używane są od wielu setek lat. Przede wszystkim taka forma reklamy jest masowa i dociera do dużej rzeszy osób. Pozwala to także na wyspecjalizowanie grupy odbiorców. Warto również zwrócić uwagę na fakt, że nie ma możliwości uniknięcia kontaktu z taką reklamą. W telewizji można zmienić kanał, w Internecie ją wyłączyć, a reklamy zewnętrze przez cały okres trwania kampanii pozostawione są na swoim miejscu i chcąc nie chcąc musimy je mijać.

Billboardy, reklamy na nieruchomościach i city lighty

Najbardziej znaną formą reklamy zewnętrznej są billboardy. Zaliczamy do nich billboardy wolnostojące lub przytwierdzone do nieruchomości. Ta forma reklamy zwiększa szansę n obejrzenie przekazu przy stosunkowo niskich kosztach. Oczywiście warunkiem jest wybranie dobrej lokalizacji. Odbiorcami takiego typu reklam są przede wszystkim kierowcy stojący w korkach, bywalcy restauracji praz przechodnie. Do grupy reklam zewnętrznych zaliczamy również reklamy na powierzchniach nieruchomości. O wartości lokalizacji decyduje w tym wypadu przede wszystkim bliskość centrum.  Plakaty powinny być dobrze zgrane z tłem. Reklamy mogą również przykrywać remontowane nieruchomości , co niewątpliwie wpływa na estetykę otoczenia. Odbiorcami tej grupy są, podobnie jak w przypadku billboardów – przechodnie i kierowcy. Innowacyjną formą reklamy są także city lighty. Jest to zazwyczaj podświetlana tablica niewielkich gabarytów, ustawiana w miejscach często odwiedzanych przez ludzi.

Ekrany LCD

Do stosunkowo nowych form zaliczamy także reklamę na ekranach LCD, które w zasadzie możemy spotkać dziś niemal wszędzie. Do najczęstszych lokacji należą dworce, autobus, tramwaje, ale także pizzerie czy nawet zakłady fryzjerskie. Należy podkreślić, że tego typu reklamy mogą zawierać więcej informacji niż tradycyjne reklamy zewnętrzne. Ponadto ludzie w komunikacji miejskiej unikają kontaktu wzrokowego z innymi pasażerami, dlatego szukają w sowim otoczeniu czegoś, co mogłoby zająć ich uwag. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest zamieszczanie w takich środkach przekazów reklamowych.